شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه

استفاده شما از پایگاه اینترنتی دیان کالا و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

 

   مهم : مشتریان گرامی؛ لطفا تا یک ساعت قبل از ثبت سفارش، برای اطمینان از قیمت و موجودی با  شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمائید به دلیل نوسانات بازار هماهنگی برای خرید  مهم میباشد با تشکر   

  مهم : در مرحله اول شما فقط سفارش كالا را انجام میدهید و بعد از تایید دیان کالا سفارش به جریان خواهد افتاد  

خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه متعلق به دیان کالا است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد

تمام ابزاری که در پایگاه دیان کالا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. پایگاه دیان کالا هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.

ارسال به سریعترین شکل


دیان کالا با تیم مجرب خود سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن دریافت کرده و به انبار شرکت ارسال شده و بسته بندی میگردد و برای تحویل به شما به پست ارسال میگردد.

امکان ثبت سفارش آنلاین در هر مکان


دیان کالا ارزش وقت و زمان شما را میداند و با بهره گیری از تکنولوژی روز ثبت سفارش را هرچه بیشتر از گذشته ساده کرده است. 

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

درصورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی پس از دریافت کالا در محل تحویل کالای مشتریان تست شود و به مرکز ارتباط مشتریان دیان کالا اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت دیان کالا تعمیر و یا جایگزین می گردد.

تمامی پرداخت های انجام شده به روش اینترنتی و تحویل در محل مشتری انجام می گیرد. لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی و آنلاین توسط کارت های عضو شبکه شتاب و رمز اینترنتی از درگاه امن صورت می گیرد.

شرایط انصراف از ثبت سفارش

مشتری می تواند ظرف مدت ۷ روز از سفارش خود را طبق شرایط زیر  انصارف دهد :

۱-کالا کاملا سالم و باز نشده باشد.

۲-حداکثر ۷ روز مهلت انصراف و عودت وجود دارد.

۳-هرگونه خرابی در بسته بندی یا محصول شامل عودت و انصراف نمی شود.

تنها هزینه عودت و انصراف از کالا فقط هزینه حمل و بازپس گیری کالا می باشد.

  • نشانی ایمیل، تلفن ها و نشانی پستی درج شده در حساب کاربری رسما جهت مراودات دیان کالا با مشتریان محترم بکار می رود.
  • هر گونه تایید سفارش از طریق یک حساب کاربری به منزله تایید توسط مشتری می باشد لذا در حفظ اطلاعات ورود به حساب کاربری دقت فرمایید.
  • دیان کالا حق ویرایش نقدها و نظرات ارسالی توسط مشتریان محترم را پیش از انتشار در وبسایت برای خود محفوظ می دارد و در صورت مشاهده محتواهای غیر اخلاقی، غیر قانونی یا مجرمانه اقدام به عدم انتشار یا پیگرد قانونی می نماید.
  • امکان ویرایش کلیه اطلاعات شخصی در پروفایل توسط مشتریان دیان کالا وجود دارد.